Åløkkens Fysioterapi vedr. Corona/Covid-19 Læs mere her

Gratis undersøgelse til dig

Hos Åløkkens Fysioterapi har du mulighed for en gratis forundersøgelse. Denne har til formål at klarlægge hvorfor du har de gener, du har, og hvad der skal til for at du kan blive dem kvit igen.

Vi kommer omkring:
  • - Årsagen til dine gener
  • - Hvad der skal til for at du bliver generne kvit
  • - Hvordan vi kan hjælpe dig

Alt du skal gøre, er at bestille en tid på denne side, så tager vi et kig på dig.
Book gratis undersøgelse
Fysioterapeut

Hvordan fungerer det?

Den gratis undersøgelse består af en samtale og et tjek af dine bevægelser. Selve undersøgelsen varer 20-25 minutter, og når vi er færdige er både du og vi klogere på dine gener. Derefter planlægger vi sammen et forløb for dig, så du kan bliver generne kvit.

Obs: Den gratis undersøgelse inkluderer ikke behandling, træning eller øvelsesvejledning. Undersøgelse har til formål at klarlægge årsagen til dine gener, og til at hjælpe med at planlægge et forløb for at du kan blive dem kvit.

Ved du på forhånd, at du har behov for fysioterapeutisk hjælp, anbefaler vi at du booker en første-konsultation lige her.

Kontakt Åløkkens Fysioterapi

Professionel behandling af uddannet fysioterapeuter

Kontakt os her

Fysioterapi i Odense

Kom i gang med fysioterapi i centrum af Odense

Læs mere her

Vores Ydelser

Fysioterapeut Kenneth

Fysioterapi

Fysioterapi er behandlingsmetoden, som mindsker smerter og mekaniske uligevægte i kroppen. Vores fysioterapeuter hos Åløkkens Fysioterapi har stor erfaring med behandling af smerter, der stammer fra kroppens muskler, knogler og led.

Kvinde bliver massage

Massage

Vi har en meget dygtig og erfaren massør, som tilbyder effektgivende massage. Massage påvirker spændinger og stofskifte i kroppens bløde væv.  De manuelle strygninger, tryk og træk virker generelt aktiverende på vævets stofskifte.

Holdtræning

Vi tilbyder flere forskellige typer af holdtræning, du kan benytte dig af. Du kan lige nu deltage på disse hold: Rygproblemer, Knogleskørhed, Holdtræning med fokus på vægtreducering og sundhed & Tilbage i form efter Corona

Klient træner på gymnastikbold

Personlig træning

Hvis man ikke opnår de resultater med sin træning som man forventede så giver det mening at få hjælp. Når du vælger en professionel sundhedsfaglig personlig træner, får du en træning 100% tilpasset dine ønsker, mål og muligheder.

Løbeanalyse

Vi har gennem årene hjulpet mange løbere videre, og har en stor erfaring inden for området. Vi giver en grundig løbeanalyse, som undersøger de forhold der kan medføre en skade eller forringelse af dit løb.

Vores Anbefalinger